Onze klanten kunnen op ons rekenen!

Het zijn zware tijden. We beginnen ons nog maar net te realiseren hoe enorm de impact van de coronacrisis zal zijn. Deze crisis raakt iedereen, natuurlijk ook de mobiliteitsbranche. Wij zijn Bovemij. Wij zijn er voor en door de branche. Dit is voor ons meer dan ooit het moment om te bewijzen dat wij er voor jou zijn. Om te laten zien dat je op ons kunt rekenen.

Vandaag bieden we een eerste pakket aan waarmee we onze klanten in deze zware dagen willen ondersteunen. Dat doen we op een drietal gebieden.

1. We helpen je om online business te kunnen blijven doen

Het is voor jou van groot belang dat je online uw business kunt blijven draaien. Om je daarbij te helpen, komen we met de volgende ondersteunende maatregelen:

Geen abonnementskosten en gratis leads voor viaBOVAG.nl

We stellen viaBOVAG.nl voor een periode van 3 maanden kosteloos open voor alle BOVAG auto- en motorbedrijven. BOVAG-ondernemers krijgen in die maanden dus geen factuur voor het adverteren en ontvangen van leads van viaBOVAG.nl. Ook BOVAG fietsondernemers kunnen vanaf eind mei profiteren van een kosteloze periode van 6 maanden.

Geen kosten voor Mobi-id

Om toegang te krijgen tot de platformdiensten van Bovemij en RDC is Mobi-id nodig. De kosten die daarmee gepaard gaan, komen de komende 3 maanden voor alle klanten van Bovemij en RDC te vervallen. Daarmee is ook de toegang tot viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) de komende 3 maanden gratis.

2. We helpen je bij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen bij wegvallen van omzet

We begrijpen dat het voor veel bedrijven moeilijk is om het mogelijke omzetverlies (en de impact daarvan op jouw liquiditeitspositie) op dit moment al in te schatten. Onze zakelijke mobiliteitsverzekerden bieden we – bij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen – daarom de mogelijkheid om de zakelijke verzekeringspremies pas later te betalen.

Voor de zakelijke klanten van het Financieringsbedrijf en hun afnemers hebben de overheid en de banken inmiddels een groot pakket aan steunmaatregelen getroffen. Wij zijn in nauw gesprek met die banken om daar waar mogelijk een passende oplossing te bedenken. Vanuit onze rol zetten wij extra capaciteit in om maximaal ondersteuning te bieden in deze hectische periode.

3. We helpen je met gratis juridische bijstand bij alle coronavragen

Veel van onze verzekerden zullen op dit moment juridische vragen hebben die te maken hebben met (de gevolgen van) het coronavirus . Hoe ga ik om met werktijdverkorting? Met leveranciers? Of met niet betalende afnemers? Onze juridische experts helpen je daar gratis bij. Neem contact met hen op via 024 – 3 666 545 of rechtshulp@bovemij.nl.

Meer info volgt

Voor al je vragen over deze ondersteunende maatregelen kun je terecht bij je eigen contactpersonen. De komende tijd zullen onze medewerkers van het Verzekeringsbedrijf, Financieringsbedrijf en Databedrijf en van onze platforms viaBOVAG.nl en viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) met meer informatie komen. We denken daarbij ook na over aanvullende manieren waarmee we je verder kunnen ondersteunen. Daarvan houden we je op de hoogte.

In de tussentijd staan al onze mensen klaar om je zo goed mogelijk te helpen. Het zou kunnen dat we door de piekbelasting wellicht wat minder goed bereikbaar zijn dan je van ons gewend bent; we vragen je begrip daarvoor.

We wensen iedereen tot slot veel gezondheid toe.

Nog niet gevonden wat je zocht?

Of stel je vraag via…

Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.