Alternative

Samen vooruit!

Wij dragen de mobiliteitsbranche een warm hart toe. Sterker nog: alles wat we doen, doen we voor de branche! 

Het is onze missie om bedrijven in de mobiliteitsbranche te helpen succesvol te ondernemen. Als enige hebben we alles onder één dak: verzekeringen, financieringen, data en rechtshulp. Jij als tussenpersoon bent voor ons een belangrijke partner/schakel om ook jouw klanten te laten profiteren van alle producten en diensten die Bovemij speciaal voor de mobiliteitsbranche heeft ontwikkeld.

Wij helpen je graag zo goed mogelijk. Daarom vind je op deze pagina de belangrijkste informatie en documenten waarin jij als tussenpersoon namens Bovemij bemiddelt. Heb je nog vragen, zoek je andere informatie of kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan contact met ons op via tussenpersonen@bovemij.nl.

Informatie over verzekeringen per doelgroep

Hieronder vind je per doelgroep de belangrijkste documenten met betrekking tot verzekeringen voor die doelgroep.

Informatie over andere producten en diensten waarin je namens Bovemij bemiddelt

Hieronder vind je informatie en handige links met betrekking tot andere producten en diensten die je aan je klanten kunt aanbieden.

Proefritmanager

CaRe-Mail

    Voorraadfinanciering

    Veelgestelde vragen van tussenpersonen

    Wat kan Bovemij wel en niet verzekeren?

    Wij bieden verzekeringsoplossingen voor de mobiliteitsbranche. Voor de volgende bedrijfssoorten en -activiteiten bieden wij op dit moment geen verzekeringsmogelijkheden:

    • Taxibedrijven

    • Koeriersdiensten

    • Vervoer van goederen tegen betaling

    • Landbouwmechanisatiebedrijven

    • Transportbedrijven

    • Bedrijven die uitsluitend werken op locatie

    • Watersportbedrijven

    • Revisie van scheeps-en vliegtuigmotoren

    • Bedrijven buiten de mobilteitsbranche

    In het geval van twijfel of er verzekeringsmogelijkheden zijn, kun je dit altijd bij ons navragen.

    Hoe dien ik een offerteverzoek in?

    Je kunt een offerteverzoek indienen via het e-mailadres tussenpersonen@bovemij.nl.

    Wij werken uitsluitend met onze eigen offerteformulieren. Deze moeten volledig ingevuld zijn. De meest recente exemplaren vind je op deze website, op de pagina voor jouw doelgroep (selecteer je doelgroep hierboven).

    Er dient altijd een minimaal verzekeringspakket afgenomen te worden. Voor bijvoorbeeld een autobedrijf of schadeherstelbedrijf zijn dit de dekkingen Bedrijfsaansprakelijkheid, Cliëntenobjecten en WAM Handelsvoorraad. 

    De te verzekeren hoedanigheid van het bedrijf dient overeen te komen met de KvK–inschrijving. Let op! Wij bieden enkel dekking voor de op het polisblad vermelde hoedanigheid.

    Er dient gewerkt te worden vanuit een bedrijfslocatie die bestemd en ingericht is voor de verzekerde hoedanigheid.  Werken vanuit huis staan wij niet toe behalve voor kleinere rijscholen.

    Voor werkzaamheden uitsluitend op locatie bieden wij geen dekking.

    Per entiteit hanteren wij een eigen polisnummer en klantnummer, en dient een apart aanvraagformulier inclusief een UBO verklaring te worden aangeleverd. Wij hebben geen mogelijkheid om meerdere entiteiten aan te tekenen op één enkele polis.

    Bij een offerteverzoek voor een nieuwe relatie dient het schadeverloop van de afgelopen vijf jaar meegezonden te worden.

    Welk aanvraagformulier gebruik ik?
    Wij werken uitsluitend met onze eigen aanvraagformulieren. Deze moeten volledig ingevuld en ondertekend zijn. Vergeet daarbij het UBO-formulier en de SEPA-machtiging niet! De meest recente formulieren vind je op deze website, op de pagina voor jouw doelgroep (selecteer je doelgroep hierboven).
    Hoe dien ik een wijziging in?

    Wijzigingen kun je aan ons doorgeven middels ons standaard wijzigingsformulier. Je vindt het formulier op deze website, op de pagina voor jouw doelgroep (selecteer je doelgroep hierboven).

    Losse mails en afwijkende formulieren kunnen wij niet in behandeling nemen. Aanvullende documenten die betrekking hebben op de wijziging en eventuele toelichting ontvangen wij graag in de begeleidende mail.

    Indien men de manier van premiebetaling wenst aan te passen van bijvoorbeeld jaarbetaling naar deelbetaling, dienen wij altijd een door de klant getekend SEPA-formulier te ontvangen. Deze wijziging kan uitsluitend per hoofdprolongatiedatum worden doorgevoerd.  

    Tussentijdse betalingswijziging is niet toegestaan.

    De door Bovemij gestelde preventie-eisen die naar aanleiding van een bezoek van een risico-deskundige of onze tool zijn gesteld, moeten worden opgevolgd. Standaardeisen, zoals Scios Scope10 en Scios Scope12 voor zonnepanelen, staan standaard in onze polisvoorwaarden.

    Wijzigingen in de hoedanigheid of toevoegingen van andere hoedanigheden dienen te allen tijde onverwijld aan Bovemij ter beoordeling te worden doorgeven.

    Wat kan er allemaal met mijnOndernemersportaal?
    • Opvragen kopie polisbladen

    • Aan- en afmelden kentekens, aanvragen groene kaarten

    • Invullen voorverrekeningsformulieren

    • Digitale toestemming voor digitale polis

    • Overzicht van de gestelde preventie-eisen

    • Een schade melden

    • Een verzoek tot rechtsbijstand indienen

    Wat moet ik verder nog weten?

    Subagenten dienen altijd via de serviceprovider contact te leggen; wij communiceren dus niet rechtstreeks met subagenten.

    Incomplete dossiers kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

    Hoe neem ik contact op?
    Alle vragen, offerteverzoeken en mutaties kun je indienen via tussenpersonen@bovemij.nl.
    Bij dringende vragen kun je telefonisch contact opnemen met de bij jou bekende contactpersonen van de afdeling Distributie. Mocht je die onverhoopt niet kunnen bereiken dan kun je een terugbelverzoek sturen via tussenpersonen@bovemij.nl. Je wordt dan uiterlijk de volgende werkdag teruggebeld.

    Of stel je vraag via....
    Heb je een vraag?
    Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's

    Roy
    Senior Acceptant