Jan de Jong: "ViaBOVAG is een opsteker voor de branche"

Voor Jan de Jong, eigenaar van Garage De Jong in Stolwijk, kent Bovemij weinig geheimen. Los van een paar tussenjaren is hij al sinds 1993 aan Bovemij verbonden. Wat hem zo aanspreekt? ‘Bovemij heeft kennis van de branche, biedt kwaliteit en ontwikkelt zichzelf, bijvoorbeeld met het MijnOndernemersportaal en viaBOVAG.’

Dat een financieel dienstverlener de branche kent, vindt Jan het belangrijkst. Dat zorgt voor vertrouwen. Bij hemzelf, als bij zijn klanten. Het was voor hem een van de redenen om weer terug te keren bij Bovemij. ‘Bij de concurrent miste ik die kennis van de branche. Het helpt enorm als mensen weten waarover je het hebt. Met Bovemij heb je er een soort sparringpartner bij. Je doet het samen. De kwaliteit van onze dienstverlening stijgt daardoor, wat weer goed is voor de klant.’

All-in met ViaBOVAG

Garage De Jong verkoopt regelmatig auto’s via ViaBOVAG. De komst van het platform zorgt voor onderscheid in de markt, vindt Jan. ‘Mensen die een auto zoeken op ViaBOVAG kiezen bewust voor kwaliteit, het zijn serieuze kopers. ViaBOVAG wekt vertrouwen, kopers gaan er – terecht – vanuit dat alles goed geregeld is. En gelukkig weten ook steeds meer mensen ons te vinden via ViaBOVAG. Zo’n platform ontbrak nog tot voor kort. Ik waardeer het dan ook zeer dat het er gekomen is. Dat is een opsteker geweest voor de branche.’

Wat Jan in het concept van ViaBOVAG met name aanspreekt, is dat er geen addertjes onder het gras zitten. De prijs is all-in. Dat moet vooral zo blijven, vindt hij. ‘De laatste tijd zie ik af en toe toch advertenties verschijnen waarbij de afleverkosten er nog bij komen. Daar ben ik fel op tegen. ViaBOVAG staat voor betrouwbaarheid en transparantie. Mensen waarderen dat. En dit soort fratsen tast dat aan. Wij blijven in ieder geval altijd de all-in prijs aanbieden. Hopelijk doet iedereen dat zo snel mogelijk weer.’

Fluitje van een cent

Bovemij weet wat nodig is. In 1993 al, en nu nog steeds. ‘Ze gaan met hun tijd mee, dat is erg prettig’, aldus Jan. ‘Dat zie je bijvoorbeeld aan MijnOndernemersportaal. Een heel mooie ontwikkeling. Hoewel wij nog lang niet alles eruit halen wat erin zit, vinden we het ontzettend handig. Het maakt Bovemij heel flexibel. Even een auto aan- of afmelden wordt hiermee een fluitje van een cent. We hebben het druk zat, de tijdswinst die MijnOndernemersportaal oplevert is dus mooi meegenomen.’

Nog niet gevonden wat je zocht?

Of stel je vraag via…

2
3
4
Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.