CarSelexy breidt aanbod uit met autoverzekeringen

CarSelexy, hét occasionconcept voor zowel professionele universele autobedrijven als (voormalig) merkdealers, voegt autoverzekeringen toe als serviceproduct dankzij samenwerking met Bovemij.

Extra klantbinding voor aangesloten CarSelexy dealers

Met Bovemij als partner is CarSelexy in staat om autoverzekeringen aan te bieden met uitstekende voorwaarden en veel zekerheden. Het bieden van betrouwbare mobiliteit aan de consument staat hierbij centraal, en tegelijkertijd geeft het aangesloten dealers de mogelijkheid tot extra klantbinding.

Direct bij de dealer af te sluiten

“Wie een écht zo goed als nieuwe auto aanschaft, verzekert deze het liefst direct zo compleet mogelijk met een dekking op maat. Samen met Bovemij kan CarSelexy dit serviceproduct vanaf nu leveren, waarmee de klant nog beter geholpen wordt”, zegt Fred Hoogewoning, Commercieel Directeur van CarSelexy Nederland, over de nieuwe samenwerking. “Bij consumenten die de aankoop van een auto overwegen, zien we de behoefte aan totaalpakketten ontstaan. Het afsluiten van een autoverzekering is daar een essentieel ingrediënt van. Ze vinden de oplossing voor hun mobiliteitsvraagstuk dan ook het liefst onder één en hetzelfde dak, en die mogelijkheid biedt CarSelexy nu.”

Duurzame relaties

De aanschaf van een auto omvat veel meer dan een transactie. Het is de aftrap van een duurzame relatie tussen de consument en een autodealer, of juist de voortzetting ervan. De kwaliteit van de auto en service vanuit de dealer—op de korte en lange termijn—zijn daarin onlosmakelijk verbonden. CarSelexy Nederland geeft de ruim 20 aangesloten dealers nu de mogelijkheid om deze extra service, in de vorm van een autoverzekering, aan haar klanten te verlenen.

Zo is CarSelexy het adres voor een écht zo goed als nieuwe auto, en kan de klant nu ook met een CarSelexy autoverzekering de weg op.

Op de foto (v.l.n.r.):

Floris van Vilsteren (Bovemij) - Accountmanager Serviceconcepten Onno Dekker (CarSelexy Nederland) - Directeur Retail Network Development Lambère van der Linden (Bovemij) - Commercieel Manager Key Accounts Fred Hoogewoning (CarSelexy Nederland) – Commercieel Directeur

Aanbevolen artikelen

Directeur Wouter van Kesteren vertrekt bij viaBOVAG.nl
Het Bovemij Mobiliteitsfestival: een knaller van een eerste editie!
Paul de Vries: “Zo maak je van online advertenties echte winnaars” 

Nog niet gevonden wat je zocht?

Of stel je vraag via…

2
3
4
Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.