Alex Peek: “Promatie AutoTransport maakt onze planning veel duidelijker”
Jelle Knippenborg: “Een betrouwbaar platform als viaBOVAG.nl past bij ons”
Eric Zentveldt: “Ik dacht dat hackers het alleen op grote bedrijven hadden gemunt”
Jeroen van Boxel: “De kwaliteitslat ligt hoog op viaBOVAG.nl”
Edwin van Ekeris: “Laat je niet gek maken door het hectische jaar 2020”
Hub Veders: “De omzet per klant steeg afgelopen jaar flink”
Jan Hofstede: “Klagen heeft geen nut, actiever worden wel!”
Koen Both: “We maken onze mailings zo relevant mogelijk voor ontvangers”
Niels Verboven: “ViaBOVAG kost weinig tijd en heeft veel resultaat”
Richard Kneppers: "Van postzegels plakken tot CaRe-Mail"
Eric Huitink: "Een praatje kan bij iemand al flink opluchten"
Junaid en Amjad Sattar: “Negen van de tien klanten op viaBOVAG.nl is heel serieus”
"Natuurlijk was het handiger geweest als zij de betaling even had geverifieerd"
Eric van Gurp: “We hebben ontzettend veel geluk gehad”
Jan Hofstede: "Nooit eerder was communicatie zó belangrijk. Met klanten, maar ook intern"
Hub Veders: "Investeer in je gunfactor waardoor de klant voor je blijft kiezen."
Arnold Koops: "De crisis de baas? Investeer slim en houd je personeel binnenboord"
Nelis Arends: "Als de klanten niet naar jou komen, moet jij naar de klanten"
Edwin van Ekeris: "Door een stapje extra te zetten, hielpen we onze klantenstroom extra op gang"
Arend van Oosten: "Hoe groot Bovemij ook is, het contact blijft persoonlijk"
Jan van de Burgwal: "Onze mensen hebben een hart voor het bedrijf"
Erik Beets: "Mijn eerste reactie? ‘Er zal wel een programma zijn vastgelopen"
Jan Paul Kerkhof: "We zijn sterker uit de crisis gekomen"
Noek Stevens: "Mijn werk is een uit de hand gelopen hobby"
Geri Peeters: "Wij onderscheiden ons door onze goede service"
Tijmen Griffioen: "Bovemij denkt mee in alle uitdagingen van de mobiliteitsbranche"
Erik Kemp: "Eigenlijk ben ik een ambassadeur voor Bovemij"
Gerrit Middendorp: "Om de branche vooruit te helpen, moeten we samenwerken!"
Jack Dam: "Voorop in de markt met een verzekeraar die de markt kent"
Clemens van Hulten: "Risicomanagement wordt beloond en zo hoort dat ook"
Jan Baljeu: "Samen optrekken in efficiency"
Fons Kuiphuis: "Alles wat wij doen is maatwerk…wie gaat dat verzekeren?"
Joop Jacobs: "Die verzekeringen bij Bovemij geven rust"
Albert de Boer: "De camperverkoop zal stijgen. Krijgen we jonge gezinnen weer in de caravan, dan kunnen we ook hier mooie stappen zetten"
Edward Doorten: "Ik wil de wereld een stukje mooier maken door klanten ook een groen assortiment te bieden"
Hans van den Brug: "De vette jaren zijn voorbij, de branche staat onder druk"
Albert de Roo: "Bovemij is adequaat, snel en duidelijk"
Ruud Derks: "Onze medewerkers zijn onze belangrijkste vertegenwoordigers!''
Frank van den Nieuwenhuijzen: "Ik wil mijn klanten iets extra’s bieden"
Frans Geurts: "Wanneer je stopt met Bovemij, stop je ook met mij"
Gerben Kroes: "Van lokale fietswinkel tot webshop, Bovemij beweegt mee"
Jos van Zuylen: "Facebook is een hot item, dus ook daar maken we gebruik van"
“Bovemij heeft me na de miljoenenbrand echt geholpen!”
Jan van Veen: "Reputatieschade groter risico dan financiële schade"
Geert van den Akker: "Ik wilde aan de slag, dus toen ben ik voor mezelf begonnen"