Onze missie
Het is ons doel om bedrijven in de mobiliteitsbranche succesvol te laten ondernemen.
Onze visie
Uiteindelijk willen we ervoor zorgen dat het netwerk van mobiliteitsbedrijven en hun klanten digitaal verbonden is met Bovemij. Daardoor bundelen we de kracht van de individuele bedrijven, wat schaalgrootte en dus concurrentievoordeel oplevert. Zo zorgen we er samen voor dat we de branche sterk houden!
Onze kernwaarden
Persoonlijke Aanpak
We voelen ons verbonden met de branche en met onze klanten. Zij zijn bij ons een naam en geen nummer. We zijn betrokken bij hun bedrijf, tonen interesse en denken mee. Het grote bewijs dat onze aanpak werkt: we hebben klanten die al meer dan 50 jaar bij ons verzekerd zijn!
Samen
Wij zijn een echte partner van de branche. Sterker nog: wij bestaan vóór en dóór de branche. Het is ons doel om de mobiliteitsbranche sterk te houden. Dat doen we onder andere door ons als partner van onze klanten op te stellen. Door met hen oplossingen te bedenken die hen echt vooruit helpen.

Kennis van zaken
We zijn in 1963 opgericht door de leden van BOVAG. Meer dan 50 jaar later zijn bedrijven in de mobiliteitsbranche nog steeds onze primaire doelgroep. Wij snappen onze klanten; we begrijpen hen! En natuurlijk verstaan we ook ons vak: we zijn experts in verzekeren, financieren en rechtshulp. Die combinatie maakt dat bedrijven in de mobiliteitsbranche bij ons aan het juiste adres zijn.
Heldere oplossingen
Wij helpen onze klanten succesvol ondernemen. Dat doen we door hen oplossingen te bieden voor (mogelijke) belemmeringen. Wij signaleren die en lossen die zo snel mogelijk op. We zijn alert op kansen en nieuwe situaties en handelen daar in een vroeg stadium naar. Dat noemen we ‘continue verbeterkracht’.