Altijd dichtbij: hulp bij preventie, vitaliteit en re-integratie

De Bovemij Werkgeversdesk is sinds 1 januari 2025 officieel beschikbaar voor werkgevers in de mobiliteitsbranche. Speciaal ontwikkeld om werkgevers te ontzorgen op het gebied van inkomen, zorg en verzuim. Of het nu gaat om preventie, re-integratie of ondersteuning bij langdurig verzuim: onze specialisten staan voor je klaar.

Waarom de Werkgeversdesk?

Als werkgever draag je dagelijks zorg voor je medewerkers. Dit omvat niet alleen hun fysieke en mentale gezondheid, maar ook de administratieve verantwoordelijkheden die daarbij komen kijken. Bij langdurig verzuim ben je tot twee jaar financieel en administratief verantwoordelijk, wat een flinke last kan zijn.

De Bovemij Werkgeversdesk maakt als centraal aanspreekpunt het verschil. Geen tijdrovende zoektocht meer naar de juiste adviseur of instantie. Onze specialisten helpen je met:

  • Het beantwoorden van je vragen rondom inkomen, zorg en verzuim.
  • Maatwerkoplossingen die écht passen bij jouw bedrijf
  • Samenwerking met de Verzuim Navigator, een unieke verzameling diensten voor verzuim en re-integratie.

Hoe kunnen wij jou ontzorgen?

Ben je benieuwd hoe de Bovemij Werkgeversdesk jouw bedrijf kan ondersteunen? Lees alles over onze inkomensverzekeringen en hoe wij jou als ondernemer kunnen ontzorgen.

Aanbevolen artikelen

Wat verandert er in 2025 voor schade-uitkeringen en BPM bij zakelijke bestelauto’s?
Bovemij steunt Stichting Quiet met 80 eindejaarspakketten
Altijd dichtbij: hulp bij preventie, vitaliteit en re-integratie

Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.