Alternative

Dekking wijzigen? Dat kan eenvoudig via mijnOndernemersportaal!

Schade melden wanneer het jou uitkomt? Groene kaarten downloaden en printen? Direct je polisbladen inzien? Dat kan allemaal in mijnOndernemersportaal. En vanaf vandaag kun je ook je dekking wijzigen!

Heb je je dekking onlangs gewijzigd?

Vanwege de coronacrisis is het op dit moment helaas niet toegestaan om rijles te geven. Heb jij om deze reden de dekking van je lesvoertuig(en) aangepast? Zorg er dan voor dat je deze dekking weer herstelt zodra je weer mag lesgeven; zo weet je zeker dat je goed verzekerd bent! Om het je zo makkelijk mogelijk te maken, kun je dit vanaf vandaag zelf regelen, 24 uur per dag, op mijnOndernemersportaal! Ga hiervoor naar jouw overzicht van losse voertuigen (onder het kopje Verzekeringen), selecteer het voertuig en kies voor 'dekking wijzigen'.

Het grote voordeel is dat jij je overdag kunt focussen op het lesgeven en andere belangrijke zaken voor je bedrijf. Een ander voordeel is dat de wijziging snel wordt verwerkt en wij geen kosten berekenen voor deze wijziging.

Het enige dat je nodig hebt om in te loggen op mijnOndernemersportaal, is een Mobi-ID account. Hier lees je verderop in dit bericht meer over.

Heb je je lesvoertuig(en) geschorst?

Heb je vanwege de coronacrisis jouw lesvoertuig(en) tijdelijk geschorst? Denk er dan aan om deze weer aan te melden bij de RDW zodra je lessen weer hervat worden. En vergeet ook niet om je verzekering op dat moment weer te herstellen via het Ondernemersportaal!

Heb je je dekking niet gewijzigd en je lesvoertuig(en) niet geschorst?

Dan hoef je geen actie te ondernemen. Zodra je jouw lessen weer hervat, ben je net zo goed verzekerd als voor de coronacrisis.

Inloggen met Mobi-ID

Om in te kunnen loggen op MijnOndernemersportaal, heb je een Mobi-ID account nodig. Het aanmaken is heel eenvoudig: je ontvangt vandaag een e-mail van RDC met daarin een link om een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Klik op deze link en vervolgens op ‘Ik heb nog geen Mobi-ID’ en doorloop dan de stappen om jouw Mobi-ID te personaliseren. Het invullen van jouw persoonsgegevens is noodzakelijk omdat Mobi-ID een persoonlijk account is waarmee je je kunt identificeren zodra je contact met ons opneemt. Heb je de stappen doorlopen? Dan ben je klaar om in te loggen op mijnOndernemersportaal.nl!

Meer weten?

Heb je vragen over het aanmaken van een Mobi-ID of over het inloggen met je Mobi-ID account? Neem dan contact op met de klantenservice van RDC via e-mailadres servicedesk@rdc.nl of telefoonnummer 020 644 55 53.

Heb je vragen over het gebruik van het Ondernemersportaal? Neem dan contact met ons op via e-mailadres zakelijk@bovemij.nl of telefoonnummer 024 751 21 31.

Terug naar Samen vooruit!

Of stel je vraag via....
Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.
Neem contact op

Roy
Accountmedewerker