Frans Geurts: "Wanneer je stopt met Bovemij, stop je ook met mij"

Al sinds 1937 is autobedrijf Gecu een begrip in Culemborg en omgeving. Bij Gecu is de klant geen nummer. De klant kent Gecu en Gecu kent de klant. Gecu is al sinds 1966 klant bij Bovemij. Frans Geurts, directeur Gecu, vertelt: ‘In die periode kwam mijn vader bij zijn vader, mijn opa, in het bedrijf. Mijn vader, toen nieuwe generatie, had een bepaalde kijk op zaken en verzekeren gaf een vorm van zekerheid. Daar was mijn vader naar op zoek: zekerheid, vertrouwen, kennis en met name het samen iets doen. Bovemij is er voor en door de leden!’

Net als zijn vader vindt Frans het belangrijk dat een verzekeraar een partner is. Of zoals Frans het zelf zegt:  ‘We vinden het belangrijk een partner te hebben die weet waar ze over praat, kennis heeft van de markt, meedenkt met de klant en bij eventuele problemen adequaat optreedt. Die partner is Bovemij voor ons.’

Wanneer je stopt met Bovemij, stop je ook met mij

Autobedrijf Gecu is al 48 jaar klant bij Bovemij. En in al die jaren heeft Bovemij het vertrouwen nooit geschaad. Geurts: ‘Op momenten dat we, helaas, een beroep moeten doen op onze verzekering merken we dat de lijnen kort zijn. We zien dat Bovemij meedenkt met de continuïteit van je bedrijf, en geen lange wachttijden heeft met het uitkeren van schade. En nog belangrijker: feeling met de branche heeft. Wij kennen Bovemij, maar belangrijker is: Bovemij kent ons!’

Gecu wordt regelmatig benaderd door andere verzekeringsmaatschappijen, maar deze worden steevast de deur gewezen. Geurts: ‘We hebben absoluut niet de behoefte met hen in gesprek te gaan.’ Of zoals Frans’ vrouw Conny het verwoordt: ‘Wanneer je stopt met Bovemij, stop je ook met mij.’

Nog niet gevonden wat je zocht?

Of stel je vraag via…

2
3
4
Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.