Alternative

Als je schade hebt door bijvoorbeeld een brand, is dat erg vervelend. Daarom willen wij je zo snel en zo goed mogelijk helpen. Het kan voorkomen dat er veel op je af komt bij het afhandelen van de schade. Om dit traject helder en overzichtelijk te maken, hebben we een toelichting ontwikkeld: wat te doen bij schade (pdf). In deze toelichting lees je hoe het schadetraject verloopt, welke partijen erbij betrokken kunnen zijn en wat hun rol in het proces is.

Krijg je te maken met een schade? Meld deze dan zo snel mogelijk. Dat kan op verschillende manieren:

Particulier

Telefonisch: 
Bel naar 024 366 56 54

Zakelijk

Mijn Bovemij:
Dat kan online; 24 uur per dag, 7 dagen in de week!
Log in met je Mijn Bovemij account, via de link "Inloggen" bovenaan op deze pagina, en kies vervolgens voor de optie 'Schade melden'. Je krijgt dan direct een schadenummer, ter referentie, toegekend en kunt de status van de schademelding online volgen.

Telefonisch: 
Bel naar 024 366 67 97

Schriftelijk: 
Mail naar schade@bovemij.nl
Per post: Bovemij, Postbus 7110, 6503 GP Nijmegen

Of stel je vraag via...
Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of een van mijn collega's

Suzan Smits
Coördinator schade zakelijk