Klanten aan het woord

Wij geloven in de kracht van samenwerken. Want samen met onze klanten gaan we vooruit! Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees dan hun verhalen en kom erachter hoe wij ook jou kunnen helpen.

Onze klanten

"Mijn werkgever keek naar wat ik nog wél kon"
"Het was een verademing hoe eenvoudig alles was"
"Persoonlijk contact is key voor omgaan met verzuim"
Richard Kneppers: Van postzegels plakken tot CaRe-Mail
Edward Doorten over het tankstation van de toekomst
“Voorraadfinanciering geeft ons weer kansen om te groeien”
Autohandelaar Eric Huitink: ‘Het is gas geven of afremmen’
Robert Dirks: “Voor ons is Bovemij Voorraadfinanciering dé uitkomst”  
Eric Blom: “Het maakt verkopen heel eenvoudig”
Leo van Velsum: “Mijn werkgever keek naar wat ik nog wél kon”
Jack Welman: "Persoonlijk contact is key voor omgaan met verzuim"
Renee Schilder: "Ons alarmsysteem is steengoed"
Kees de Mooij: "Online verkoop kost me geen tijd meer"
Roel Parren: "We hebben ineens klanten uit het hele land"
"Natuurlijk was het handiger geweest als zij de betaling even had geverifieerd"
Erik Beets: "Mijn eerste reactie? Er zal wel een programma zijn vastgelopen"
Eric Zentveldt: “Ik dacht dat hackers het alleen op grote bedrijven hadden gemunt”
Alex Peek: “Promatie AutoTransport maakt onze planning veel duidelijker”
Jelle Knippenborg: “Een betrouwbaar platform als viaBOVAG.nl past bij ons”
Jeroen van Boxel: “De kwaliteitslat ligt hoog op viaBOVAG.nl”
Edwin van Ekeris: “Laat je niet gek maken door het hectische jaar 2020”
Hub Veders: “De omzet per klant steeg afgelopen jaar flink”
Jan Hofstede: “Klagen heeft geen nut, actiever worden wel!”
Koen Both: “We maken onze mailings zo relevant mogelijk voor ontvangers”
Niels Verboven: “ViaBOVAG.nl kost weinig tijd en heeft veel resultaat”
Klantverhaal Richard Kneppers: "Van postzegels plakken tot CaRe-Mail"
Eric Huitink: "Een praatje kan bij iemand al flink opluchten"
Junaid en Amjad Sattar: “Negen van de tien klanten op viaBOVAG.nl is heel serieus”
Eric van Gurp: “We hebben ontzettend veel geluk gehad”
Christian Reinders: “Met viaBOVAG.nl onderscheiden we ons in de markt”
Jan Hofstede: "Nooit eerder was communicatie zó belangrijk. Met klanten, maar ook intern"
Hub Veders: "Investeer in je gunfactor waardoor de klant voor je blijft kiezen."
Arnold Koops: "De crisis de baas? Investeer slim en houd je personeel binnenboord"
Nandor Trumpi: "Zoek de grenzen op"
Nelis Arends: "Als de klanten niet naar jou komen, moet jij naar de klanten"
Edwin van Ekeris: "Door een stapje extra te zetten, hielpen we onze klantenstroom extra op gang"
Arend van Oosten: "Hoe groot Bovemij ook is, het contact blijft persoonlijk"
Jan van de Burgwal: "Onze mensen hebben een hart voor het bedrijf"
Jan Paul Kerkhof: "We zijn sterker uit de crisis gekomen"
Noek Stevens: "Mijn werk is een uit de hand gelopen hobby"
Geri Peeters: "Wij onderscheiden ons door onze goede service"
Tijmen Griffioen: "Bovemij denkt mee in alle uitdagingen van de mobiliteitsbranche"
Erik Kemp: "Eigenlijk ben ik een ambassadeur voor Bovemij"
Gerrit Middendorp: "Om de branche vooruit te helpen, moeten we samenwerken!"
Jack Dam: "Voorop in de markt met een verzekeraar die de markt kent"
Clemens van Hulten: "Risicomanagement wordt beloond en zo hoort dat ook"
Jan Baljeu: Samen optrekken in efficiency
Joop Jacobs: "Die verzekeringen bij Bovemij geven rust"
Albert de Boer: "De camperverkoop zal stijgen. Krijgen we jonge gezinnen weer in de caravan, dan kunnen we ook hier mooie stappen zetten"
Edward Doorten: "Ik wil de wereld een stukje mooier maken door klanten ook een groen assortiment te bieden"
Hans van den Brug: "De vette jaren zijn voorbij, de branche staat onder druk"
Albert de Roo: "Bovemij is adequaat, snel en duidelijk"
Ruud Derks: "Onze medewerkers zijn onze belangrijkste vertegenwoordigers!''
Frank van den Nieuwenhuijzen: "Ik wil mijn klanten iets extra’s bieden"
Frans Geurts: "Wanneer je stopt met Bovemij, stop je ook met mij"
Gerben Kroes: "Van lokale fietswinkel tot webshop, Bovemij beweegt mee"
Jos van Zuylen: "Facebook is een hot item, dus ook daar maken we gebruik van"
Bovemij heeft me na de miljoenenbrand echt geholpen
Jan van Veen: "Reputatieschade groter risico dan financiële schade"
Geert van den Akker: "Ik wilde aan de slag, dus toen ben ik voor mezelf begonnen"

Of stel je vraag via…

Heb je een vraag?

Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega’s.

Roy
Accountmedewerker