Klanten aan het woord

Wij geloven in de kracht van samenwerken. Want samen met onze klanten gaan we vooruit! Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees dan hun verhalen en kom erachter hoe wij ook jou kunnen helpen.

Onze klanten

Jan van de Burgwal: "Onze mensen hebben een hart voor het bedrijf"
Femke Steeg
Erik Beets: "Mijn eerste reactie? ‘Er zal wel een programma zijn vastgelopen"
Loes
Jan Paul Kerkhof: "We zijn sterker uit de crisis gekomen"
Femke
Noek Stevens: "Mijn werk is een uit de hand gelopen hobby"
Femke Steeg
Geri Peeters: "Wij onderscheiden ons door onze goede service"
Femke
Tijmen Griffioen: "Bovemij denkt mee in alle uitdagingen van de mobiliteitsbranche"
Femke
Miriam Maat: “Vaak zijn mensen al bij hun garage of autodealer geweest, voordat ze bij ons terecht komen.”
Femke
Erik Kemp: "Eigenlijk ben ik een ambassadeur voor Bovemij"
Femke
Gerrit Middendorp: "Om de branche vooruit te helpen, moeten we samenwerken!"
Femke
Jack Dam: "Voorop in de markt met een verzekeraar die de markt kent"
Roos
Clemens van Hulten: "Risicomanagement wordt beloond en zo hoort dat ook"
Loes van den Broeke
Jan Baljeu: "Samen optrekken in efficiency"
Marna
Fons Kuiphuis: "Alles wat wij doen is maatwerk…wie gaat dat verzekeren?"
Roos
Joop Jacobs: "Die verzekeringen bij Bovemij geven rust"
Marna
Albert de Boer: "De camperverkoop zal stijgen. Krijgen we jonge gezinnen weer in de caravan, dan kunnen we ook hier mooie stappen zetten"
Loes
Edward Doorten: "Ik wil de wereld een stukje mooier maken door klanten ook een groen assortiment te bieden"
Joris
Hans van den Brug: "De vette jaren zijn voorbij, de branche staat onder druk"
Joris
Albert de Roo: "Bovemij is adequaat, snel en duidelijk"
Joris
Ruud Derks: "Onze medewerkers zijn onze belangrijkste vertegenwoordigers!''
Joris
Frans Geurts: "Wanneer je stopt met Bovemij, stop je ook met mij"
Loes
Gerben Kroes: "Van lokale fietswinkel tot webshop, Bovemij beweegt mee"
Loes
Jos van Zuylen: "Facebook is een hot item, dus ook daar maken we gebruik van"
Loes
“Bovemij heeft me na de miljoenenbrand echt geholpen!”
Jan
Jan van Veen: "Reputatieschade groter risico dan financiële schade"
Loes
Geert van den Akker: "Ik wilde aan de slag, dus toen ben ik voor mezelf begonnen"
Loes

Of stel je vraag via…

Heb je een vraag?

Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega’s.

Roy
Accountmedewerker