Medisch acceptant arbeidsongeschiktheid

Locatie: Nijmegen
Uren per week: 32-40 uur
Werk-/denkniveau: HBO

Jouw uitdaging

Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie waar je jouw medische kennis in kunt zetten? Als medisch Acceptant ga je écht de diepte in van het medische vakgebied. In deze functie draag jij namelijk bij aan de acceptatie van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen, zoals AOV voor zelfstandigen en woonlastenverzekeringen. Je maakt daarbij onderdeel uit van de Medische Dienst.

Jouw werkzaamheden

De werkzaamheden van de nieuwe medisch acceptant zien er als volgt uit:

  • Je schat de kansen in of iemand arbeidsongeschikt zal raken op basis van aanvraagformulieren en gezondheidsverklaringen;
  • Je vraagt nadere informatie uit binnen de medische sector;
  • Je onderhoudt de contacten met medisch adviseurs en aanverwante partijen;
  • Je onderhoudt intensief contact met onze volmachtpartners;
  • Je zorgt ervoor dat de processen snel en foutloos verlopen;
  • Je zorgt ervoor dat de vastlegging voldoet aan de geldende wet- en regelgeving op het gebied van privacy;
  • Je denkt als proactief teamlid mee over re-integratie- of preventiemogelijkheden;
  • Je maakt onderdeel uit van het ‘kenniscentrum Inkomen’ binnen Bovemij en draagt bij aan diverse projecten zoals productontwikkeling en acceptatiebeleid.

Jouw team

Je wordt onderdeel van een gedreven team met veel ervaring. Samen zetten we de schouders onder alle uitdagingen op het gebied van inkomensverzekeringen, waaronder arbeidsongeschiktheid. Onze doelstelling is gericht op het rendement van de gehele portefeuille. Verder kenmerkt het team zich in diversiteit op het gebied van leeftijd en persoonlijkheden.

Jij hebt

  • Minimaal een HBO diploma met voorkeur voor een medische opleiding bijvoorbeeld verpleegkunde (HBO-V) of geneeskunde;
  • 3-5 jaar ervaring als bijvoorbeeld Medische Acceptant, Verpleegkundige of Dokterassistent(e);
  • Al enige kennis van het verzekeringswezen of bent bereid deze kennis snel eigen te maken;
  • Je bent bereid een WFT-Basis en WFT-Inkomen diploma te halen;
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden.

Jij bent

  • Zelfstandig en kunt planmatig werken;
  • Een procesdenker en resultaatgericht;
  • Stressbestendig en leergierig;
  • Proactief en een echte teamspeler.

    Wij bieden jou

    • Een prima salaris, vakantiegeld, een winstuitkering en een 13e maand;
    • Een jaarcontract. Hopelijk zijn we dan zo gek op elkaar dat we niet meer van elkaar af willen;
    • Korting op onze verzekeringen, een goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
    • Een plek waar je kansen krijgt en gezien wordt;
    • Interne en externe opleidingsmogelijkheden om nog beter te worden in wat je doet;
    • Een fijne werksfeer!

      Wij zijn Bovemij: dé financiële dienstverlener van en voor de mobiliteitsbranche. Wij helpen bedrijven in de mobiliteitsbranche succesvol te ondernemen. Dat doen we door middel van onze verzekeringen, financieringen en data- en internetoplossingen. Inmiddels werken er ruim 700 mensen bij Bovemij of een van onze labels (RDC, ENRA en FlexCom4). We onderscheiden ons van andere financieel dienstverleners door onze persoonlijke aanpak, kennis van zaken en heldere oplossingen.

      Solliciteren?

      Wil je reageren op deze vacature? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar onze Recruiter Bibi Verberk: werken@bovemij.nl. Nog vragen? Bel dan even met haar. Bibi is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 024 3666 763.

      Nog niet gevonden wat je zocht?

      Of stel je vraag via…

      Heb je een vraag?
      Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.