Coördinator Service & Acceptatie Particulier

Locatie: Nijmegen
Uren per week: 40 uur
Werk-/denkniveau: HBO+

Jouw uitdaging

Altijd al leiding willen geven aan een dynamisch team op een afdeling waar altijd wat te doen is? Dit is je kans! Met het beheer van ongeveer 176.000 polissen van onze particuliere klanten en elke maand een new business doelstelling is er veel telefonisch en schriftelijk contact. We zijn op zoek naar een ervaren coördinator die zich in wil zetten voor onze uitdagende afdelingsdoelen, zoals een telefonisch servicelevel van 80% binnen 60 seconden, een klanttevredenheid van minimaal een 8,2 en dat allemaal met meer dan tevreden medewerkers..

Jouw werkzaamheden

Als coördinator van de afdeling S&A Particulier ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het behalen van de KPI’s van de afdeling. Dit doe je door aansturing van een team van supervisors, het vergroten / behouden van kennis op de werkvloer, het coachen van medewerkers, het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken en het signaleren van verbeterpotentieel. Je schakelt uiteraard niet alleen met collega’s van de afdeling S&A, maar met collega’s van diverse afdelingen binnen Bovemij met als uiteindelijke doel zowel onze zakelijke als particuliere verzekerden zo optimaal mogelijk te bedienen.

    Jouw team

    Het team bestaat uit 50 zeer diverse medewerkers. Een team dat veel voor elkaar over heeft en waarbinnen een goede sfeer hangt, maar ook een team waar hard werken en kritisch meedenken de norm is. Samen met je collega coördinator, de supervisors en de planner ben je verantwoordelijk voor het goed functioneren van dit dynamische team.

    Jij hebt

    • Een hbo of hbo+ opleiding afgerond;
    • Minimaal 5 jaar ervaring met leiding geven;
    • Affiniteit met verzekeren;
    • Een lean green belt diploma is een pré!

    Jij bent

    • Een echte verbinder en graag de schakel tussen management en de werkvloer;
    • Continu bezig om verbeteringen op te sporen en door te voeren;
    • Iemand die energie krijgt van werken met targets;
    • Iemand met goede, aantoonbare commerciële en communicatieve vaardigheden;
    • Zelfstandig, je werkt nauwkeuring en staat stevig in je schoenen.

      Wij bieden jou

      • Een prima salaris, vakantiegeld, een winstuitkering en een 13e maand;
      • Een jaarcontract. Hopelijk zijn we dan zo gek op elkaar dat we niet meer van elkaar af willen;
      • Korting op onze verzekeringen, een goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
      • Een plek waar je kansen krijgt en gezien wordt;
      • Interne en externe opleidingsmogelijkheden om nog beter te worden in wat je doet;
      • Een fijne werksfeer!

        Wij zijn Bovemij: dé financiële dienstverlener van en voor de mobiliteitsbranche. Wij helpen bedrijven in de mobiliteitsbranche succesvol te ondernemen. Dat doen we door middel van onze verzekeringen, financieringen en data- en internetoplossingen. Inmiddels werken er ruim 700 mensen bij Bovemij of een van onze labels (RDC, ENRA en FlexCom4). We onderscheiden ons van andere financieel dienstverleners door onze persoonlijke aanpak, kennis van zaken en heldere oplossingen.

        Solliciteren?

        Wil je reageren op deze vacature? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar onze Corporate Recruiter Annelieke de Vries: werken@bovemij.nl. Nog vragen? Bel dan even met haar. Annelieke is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 024 3666 764.

        Nog niet gevonden wat je zocht?

        Of stel je vraag via…

        Heb je een vraag?
        Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.