Als u schade heeft door bijvoorbeeld een brand, is dat erg vervelend. Daarom willen wij u zo snel en zo goed mogelijk helpen. Het kan voorkomen dat er veel op u af komt bij het afhandelen van de schade. Om dit traject voor u helder en overzichtelijk te maken, hebben we een toelichting ontwikkeld. In deze toelichting, die u hieronder kunt downloaden, leest u hoe het schadetraject verloopt, welke partijen erbij betrokken kunnen zijn en wat hun rol in het proces is.

Schade melden

Krijgt u te maken met een schade? Meld deze dan zo snel mogelijk. Dat kan op verschillende manieren:


Particulier


Zakelijk

  • Mijn Bovemij
    Meld u aan bij Mijn Bovemij en u kunt niet alleen uw schade melden maar ook de status van uw schadeafhandeling volgen. 24 uur per dag, 7 dagen in de week!
  • Telefonisch
    Bel naar (024) 366 67 97.
  • Per e-mail
    Mail naar schade@bovemij.nl
  • Schriftelijk
    Stuur een brief naar:
    Bovemij
    Postbus 7110
    6503 GP Nijmegen
  • Webformulier
    Meld uw schade direct door het formulier hieronder in te vullen:

De Stichting Rechtsbijstand Mobiliteitsbranche (SRM) is de uitvoerder van onze rechtsbijstandverzekering.

U kunt uw rechtsbijstandschade melden via onderstaande link

https://www.srmrechtsbijstand.nl/geschil-melden

Wie heeft deze schade veroorzaakt?

 

Wie heeft er schade geleden?

Gegevens van het cliëntenobject

 

Waar wordt het cliëntenobject gerepareerd/waar kan, indien nodig, de expertise plaatsvinden?

Gegevens van het cliëntenobject

Gegevens van het cliëntenobject

Waar wordt het cliëntenobject gerepareerd?