Voorkom vervelende discussies door aanvullende garantie

Wanneer een klant bij u een auto aanschaft, koopt hij kwaliteit. Maar ook kwalitatief goede auto’s kunnen naar verloop van tijd mankementen gaan vertonen. En wie pakt dan de rekening op? Door aanvullende garantie aan te bieden, kunt u deze vervelende situatie voorkomen. Ook na het eerste half jaar is er dan geen discussie over wie de rekening betaalt. U verzekert zich daarmee ook van inkomsten uit reparaties; de klant komt immers weer bij u terug.

Voordelen voor u als ondernemer

U verkoopt auto's met een BOVAG- of fabrieksgarantie. En als uw klant meer zekerheid wil? Dan kiest hij voor de Aanvullende Garantie van Bovemij. Onder de dekking van de Aanvullende Garantie vallen vrijwel alle technische en mechanische defecten. En uiteraard repareert u als BOVAG-autobedrijf deze mankementen. Dat zorgt voor meer werkplaatsbezetting, extra omzet in after sales en extra klantenbinding.

De Aanvullende Garantie is een snelle en professionele service, waarbij u volledige ondersteuning krijgt in de vorm van materiaal, kennis, verkoopondersteuning via een persoonlijke binnen- en buitendienst en een online afsluitsysteem.

Voordelen voor uw klant

De Aanvullende Garantie is een extra zekerheid voor uw klant. Zodra er iets aan de hand is, staat u klaar om het probleem binnen de garantie op te lossen. De klant weet waar hij aan toe is en loopt niet meer het risico op onverwachte, hoge kosten.

Meer informatie

Wilt u meer weten over Aanvullende garantie? Neem dan gerust contact op met ons accountteam op (024) 366 56 97.